Technopolis Kronborgsgränd 11
Se alla lediga kontor på kontorshotellet Technopolis Kronborgsgränd 11.
296m²
Anläggningsstorlek
Bekvämligheter
Parkering
Gym
Cafeteria
Konferensrum
Tillgängliga kontor
Dagsfärska och verifierade uppgifter om vilka kontor som finns lediga på Technopolis Kronborgsgränd 11. Endast på yta.se får du tillgång till faktiska rumsvakanser komplett med hyresuppgift, storlek, och placering av kontorsrummen hos Technopolis Kronborgsgränd 11 direkt på våra interaktiva planritningar. Informationen tillhandahålls direkt av Technopolis Kronborgsgränd 11 till oss, och du kan känna dig trygg i att alltid få den bästa möjliga dealen. Hittar du inte det du söker? Begär en offert så återkopplar en kontorsexpert till dig med en skräddarsydd lösning.
Om Technopolis Kronborgsgränd 11, Kista
Detta ljusa kontor ligger på plan 1 i Kista 2 -byggnaden. Med direkt access till Campus receptionen, gym och varmgarage innehåller denna trevliga lokal dessutom flera utrymmen med öppen yta, mötesrum, kök och toaletter. Läget är utmärkt, Kista campus ligger med direkt tillgång till både E4 och E18, och en promenad på 6 minuter från tunnelbanan. Kontakta oss för att boka visning!
Om Technopolis
Technopolis grundades i Finland redan år 1982, när en dåvarande kretskortsfabrik gick samman med flera elektronik- och tjänsteföretag. Företagen etablerade sig i ett gammalt mejeri i centrala Uleåborg och bildade Oulun Teknologiakylä Ltd. Sedan dess har Technopolis, under de senaste 40 åren, fortsatt att bygga och utveckla gemenskaper, vilket har blivit en viktig del av deras identitet. Technopolis kontorshotell har länge erbjudit delade kontors- och arbetsutrymmen till företag, vilket har skapat levande och innovativa fastigheter. Idag huserar deras kontorshotell och coworking spaces en mångfald av företag och organisationer i olika branscher och storlekar. På Technopolis fokuserar man på att erbjuda mer än bara kvadratmeter att vistas i. Deras kunder får tillgång till en kundupplevelse med kontor som inkluderar omfattande kringtjänster och en delad serviceplattform. Varje kund får också en dedikerad kontaktperson för att hantera deras specifika behov och förfrågningar.