Kostnadsfri sökhjälp

powered by INGRID

Kontorsrum för 12-15 personer, 40-45 kvm

Kistagången 16, Kista, Kista

  • Lokaltyp

    Kontor
  • Storlek

    40 m²
  • Inflytt

    Enligt överenskommelse
  • Inkommet

    längre än 3 månader
  • Våning

    5

    Beskrivning

    Trevligt kontorsrum för upp till 15 personer!

    Effektivisera dina kontorsytor och flytta till en kontorsmiljö med allt du behöver NÄR du behöver det.

    Modernt möblerade kontorsrum med en arbetsplats för alla medarbetare eller delade arbetsplatser.
    Mötesrum i olika storlekar för upp till 20 personer.

    Välj till det Servicepaket med möbler, internet, utskrifter, kaffe mm som passar dig och ditt företag.

    Quick Office i Kista hyr ut kontorsrum, kontorsplatser, mötesrum och konferensrum med en färdig infrastruktur som garanterar dig full kontroll på företagets kontorskostnader.
    Vår bemannade reception tar hand om våra hyresgäster och besökare på ett personligt och professionellt sätt.

    Smakfullt inrett kontorshotell med fullservice. Kontoret håller hög klass och servicenivå.

    Nätverkande
    Vi erbjuder en trivsam arbetsmiljö som inbjuder till nätverkande med nya samarbetspartners och affärsmöjligheter. Personlig service och bra funktioner som underlättar och spar tid i din vardag. Kontorsrummen har individuell klimatstyrning för bästa arbetsklimat.

    Skräddarsydda kontorspaket
    Hos oss kan du välja det Kontorspaket och den servicenivå som passar din verksamhet bäst. Möbler, kaffe, städning, internet och utskrifter ingår självklart i alla våra olika Kontorspaket.
    I Kontorspaketet kan du välja följande service och tjänster:
    - Reception med kund- och paket/posthantering
    - Företagsadress samt företagsskylt vid entrén och rummet
    - Internetuppkoppling 100Mbit via fiber
    - Konferensrum/mötesrum, bokning görs via quickoffice.se
    - Kontorsmöbler
    - Kaffe
    - Utskrifter och kopiering i sv/v och färg
    - El, värme, fastighetsskatt.
    - Städning

    Mötesrum och konferensrum
    Kontoret har fyra olika mötesrum med plats för upp till 20 personer i det största. Mötesrummen har den senaste tekniken och är klimatstyrda för bästa ventilation och arbetsmiljö. Som hyresgäst har du även tillgång till mötesrummen på alla Quick Office kontorshotell.

    Företagsadress
    För dig som inte har behov av en kontorsplats men som behöver en attraktiv adress för ditt företag kan hyra Företagsadress.

    Dropdown arbetsplats
    Som hyresgäst hos Quick Office kan du även bjuda över dina samarbetspartners att sitta på våra dropdown-platser.

    IT
    Hög kvalitet på kringutrustning är en självklarhet för oss och därför erbjuder vi naturligtvis snabba och stabila IT-lösningar.

    Hög säkerhet
    Genom vårt passagesystem, larm och samarbete med vaktbolag kan du vara trygg på din arbetsplats. Du har tillgång till ditt kontor 24 timmar per dygn, 7 dagar i veckan.r i veckan.

    Filer

      Andra filer

      Kommunikationer

      Restider visar hur långt det är möjligt att ta sig från lokalen inom en viss tid, exempelvis vilka orter dina anställda kan bo i för att ha mindre än 30 minuter pendlingstid.
      Restider visar hur långt det är möjligt att ta sig från lokalen inom en viss tid, exempelvis vilka orter dina anställda kan bo i för att ha mindre än 30 minuter pendlingstid.

      Bra kommunikationer 3 min från tunnelbana, flygbuss och centrum med shopping.
      Parkeringsgarage (kort- och långtid) finns i huset samt uteparkering på Isafjordsgatan.

      Närservice

      Vår bemannade reception tar hand om våra hyresgäster och besökare på ett personligt och professionellt sätt. Vi erbjuder en trivsam arbetsmiljö som inbjuder till nätverkande med nya samarbetspartners och affärsmöjligheter. Personlig service och bra funktioner som underlättar och spar tid i din vardag. Kontorsrummen har individuell klimatstyrning för bästa arbetsklimat.

      Fler foton

      Upptäck området i närheten av denna lokal

      Fler lokaler som liknar denna